vineri, 7 martie 2008

am toate motivele din lume sa zambesc :)

Nu, dragul meu, nu sunt suparata! Nu sunt trista! Nu sunt ingrijorata! Si, sigur, nu am vreo problema! Am toate motivele din lume sa zambesc... Daca am fata aia serioasa nu inseamna ca nu sunt happy sau ca nu cred ca viata e frumoasa! ESTE!!! De asta sunt acum mai sigura ca oricand... Am tot ce imi doresc! Mai mult decat am sperat vreodata... Din fericire am realizat asta dupa o lunga perioada de timp in care nu am facut altceva decat sa caut motive sa stau imbufnata. Gata ma! A venit primavara... e vremea schimbarii. Este timpul pentru un nou inceput... Inceputul unei perioada in care nu are ce cauta niciun nor! Sunt tanara, sunt frumoasa, sunt sanatoasa, am in jur o multi de oameni pe care ii iubesc, in fata carora toti ceilalti palesc, fac ceea ce imi place, imi permit sa am o viata lipsita de griji din punct de vedere financiar... in conditiile astea de ce sa imi pierd timpul facandu-mi probleme? Gata! De astazi zambesc, de astazi sunt fericita!!! O atitudine pozitiva nu aduce decat lucruri bune, nu-i asa... vezi am invatat si eu ceva de la tine :) Zici ca este verificat!?! Bine, te cred pe cuvant! Asa ca dragul meu, de astazi nu vei mai vedea nicio urma de tristete in ochii mei ;). Kiss u 2 :* Am toate motivele din lume sa zambesc :))

Niciun comentariu: