sâmbătă, 22 martie 2008

my moments...




Dupa zile intregi de agitatie. Zile in care nu am timp sa respir, ca sa nu mai zic de mancat. Zile in care am permanent in preajma zeci de oameni, mereu altii. Zile care vin mereu cu ceva nou, cu ceva surprinzator... simt nevoia sa fiu singura! Simt nevoia sa fiu doar eu, cu gandurile mele. Simt nevoia sa ma rasfat.. sa uit ca mai exista si alti oameni, fiecare cu problemele lui. Am nevoie de acele momente in care sa vorbesc cu mine, doar despre lucrurile cu adevarat importante... Am nevoie de acele momente in care sa ma intreb daca imi e bine, in care sa ma felicit sau sa ma cert... sunt acele momente in care nu tolerez prezenta altor persoane, si in care eu devin centrul universului meu. Sunt rare este drept, dar sunt momente pe care le traiesc la intensitate maxima. Imi amintesc cand a ploua torential ultima oara... am coborat din redactie la ora 21 si putin, am vazut ca ploua torential si brunsc mi s-a facut dor sa fiu singura... Nu mi se pare nimic mai relaxant decat sa conduc cand ploua, sa ascut muzica aceea si sa ma gandesc... sa imi fac scenarii pentru a doua zi, sa ma cert, sa imi fac reprosuri si sa analizez ce am facut bine si ce nu in ziua in care se incheie. Alta data am chef sa stau in casa... sa ma inchid in camera si sa nu stiu de nimeni. Imi iau leptopul imi brate, imi urc picioarele pe sus, am grija sa am un aer parfumat in camera, sa ascult o muzica dragutza, sa am ceva bun prin preajma, si sa ma relaxez... fredonez melodia preferata, kilometrez pe net, citesc o carte dragutza, ma dau cu 15 milioane de creme sau pur si simplu visez cu ochii deschisi. rar ma mai apuca si imi pun un film... de animatie!!! Dar pentru asta imi trebuie o stare cu adevarat speciala in care nu reusesc sa intru oricum! O alta preocupare care imi face o placere maxima este sa ma uit pe poze... incep sa imi incropesc o arhiva personala frumusica, de care sunt foarte mandra si pe care o mai admir din cand in cand. Imi place sa vad cum am evoluat, cum m-am schimbat. Ma uit la poze si zambesc... fiecare poza imi aminteste de cate o zi speciala din viata mea... imi aminteste de cineva drag, imi aminteste ca viata e frumoasa! cateodata dau o astfel de seara pe o iesire in club... si nu am niciun regret!

Niciun comentariu: