marți, 25 martie 2008

si ce daca!?!

Trec atat de usor de la o stare la alta! Uit lucruri importante, uit zile de nastere, nu am reusit nici pana acum sa imi retin numarul de la telefonul de munca... Nu am rabdare! Nu vreau sa stiu, nu-mi pasa! Asta sunt trairile pe care le experimentez de cateva luni. Asta este starea din care nu mai reusesc sa ies... de fapt nici nu stiu daca ma intereseazasa sa imi schimb in vreun fel viata! Cert este ca am esuat intr-o ipostaza pe care nu cred ca mi-am dorit-o vreodata si in care, din pacate, incep sa ma complac! E atat de grav daca zic ca fac ceva (nu am zis promit) si apoi uit? E atat de rau daca reusesc sa adorm noaptea fara sa imi mai fac cinspe procese de constiinta despre modul in care am reactionat intr-un moment? Este normal daca nu acord importanta decat catorva chestiii si daca pe restul le tratez cu nepasare? Nu mai pot sa ma prefact. Nu mai am chef sa fiu dragutza, sa zambesc cand nu simt asta! Am ajuns la capatul rabdarii... Cateodata raman masca cand aflu ca un om, despre care nu stiu mai nimic, este preocupat de viata mea, de ceea ce imi place, de ceea ce fac. Oameni care poate niciodata nu mi-au atras atentia cu nimic, despre care aproape ca nu stiam ca exista. Cat despre mine... abia daca ma intereseaza ce mi se intampla mie, si alor mei! De ce m-as preocupa de oamenii despre care nu stiu nimic? Sunt egoista... bai, dar devin pe zi ce trece si mai egosita! Cica oamenii nu se schimba, ba se schimba, dar foarte rar in bine! Cateodata am impresia ca ma dezumanizez, ca ma rup de realitate, ca imi fac o lume a mea, in care las sa aiba acces foarte putine persoane. Prieteni! Ha! Cand e vorba de iesit in club sau la suc am multi, dar cand e vorba de oamenii carora sa le impartasesc ce ma preocupa, care sa ma asculte, se schimba datele problemei. Nu stiu daca sunt 5-6 persoane pe care sa imi permit sa le sun la 2 noaptea daca mi se intampla ceva si sa le cer ajutorul... la fel de putine sunt persoanele langa care ma pot desfasura, care ma cunosc cu adevarat, langa care pot fi eu, fara sa fiu atenta la ce zis, la ce fac.... In conditiile astea pot sa spun ca viata este o piese de tretru continua! Toti jucam teatru.... incercam sa fim mai frumosi, mai destepti, mai interesanti decat suntem. Incercam sa impresionam... pe cine? pentru ce?

Niciun comentariu: