duminică, 9 martie 2008

Hurry up!


ce ma poate scoate din sarite mai tare decat un om care se misca cu incetinitorul? Nimic! oamenii aia care au trei viteze: incet, foarte incep si pe loc. Mor, mi se urca tensiunea, explodez. Cand eu vreau sa fac totul repede! Cand eu imi doresc sa folosesc fiecare secunda in mod eficient nu suport sa imi stea in cale un... "melc". Am si eu zile in care nu am chef... in care ma conving greu sa incep ceva, dar daca am inceput totul merge snur. Ma enerveaza sa fac in 3 ore in lucru pe care il pot termina in maximum 10 minute! Pentru ce ma? Daca tot faci o chestie de ce sa nu o faci repede si bine! De ce sa tragi de timp la nesfarsit cand faci asta pe timpul tau si pe energia ta! De asta ma enerveaza ca sa depinde de cineva, sa fiu conditionata de munca unei alte persoane! Din pacate, nu pot sa fac totul singura! In cazul meu nu se aplica zicala aia: "Graba strica treaba" ci mai degraba "Timpul trece in defavoarea ta!". Suntem in secolul vitezei este penibil sa ne mai cramponam de detalii si sa lasam viata sa treaca pe langa noi. Nimic si nimeni nu este de neinlocuit si pentru orice exista o rezolvare! Daca astepti la nesfarsit este foarte probabil sa treaca norocul pe langa tine. Asta este valabila si in cazul persoanelor... daca pierzi timpul cu un individ s-ar putea sa ratezi oameni cu adevarat interesanti!

Niciun comentariu: