vineri, 14 martie 2008

lumea mea se imparte in doua: ai mei si... restul!

nu e treaba mea sa fac lumea mai buna! Nu e in caietul meu de sarcini sa ma implic, sa ma zbat, sa dau din coate pentru a indrepta nedreptatile facute de altii! Nu vreau sa fiu erou si cu atat mai putin, ma intereseaza sa obtin recunostiinta celorlalti! Stii ce! E mult mai simplu sa stau deoparte! Sa stau in canapeaua mea comoda de acasa, cu pioarele pe sus si sa privesc totul in calitate de spectator. De ce m-ar interesa pe mine problemele tale? De ce crezi ca mi-as sacrifica o ora, o zi sau o saptamana din viata pentru a face ceva in beneficiul tau? Tu ai face la fel pentru mine? Bineinteles ca nu! Sunt rea, inumana, lipsita de suflet, de compasiune sau de ce mai vrei tu sa spui! Stii cat ma intereseaza asta... zero! Sunt oameni de a caror bunastare ma intereseaza, si pentru care as fi in stare sa fac orice pentru ca sa ma asigur ca le este bine... si restul! Restul.... adica acei oameni care fie nu merita nimic, fie nu inseamna nimic pentru mine si a caror probleme ma lasa rece! Stii ce e ciudat... ca oamenii migreaza dintr-o tabara in alta! Daca astazi sunt dispusa sa iti ofert tot ce am numai pentru ca sa ma asigur ca iti este bine, este foarte posibil ca maine sa imi pici in dizgratie si sa nu ma mai intereseze nici macar daca mori! Este la fel de adevarat ca persoane care pana ieri nu insemnau nimic pentru mine, imi pot deveni foarte dragi! Asta e viata .... un continuu flux si reflux! In asta consta frumusetea ei... in diversitate si in neprevazut!

Niciun comentariu: