luni, 10 martie 2008

cineva acolo sus ma iubeste

Ma conving de asta in fiecare zi: cineva acolo sus ma iubeste! Sunt o persoana norocoasa! De multe ori ma gandesc ca ma mai mult decat merit! De fiecare data cand am impresia ca lumea mea s-a sfarsit apare o raza de lumin, se intrevede o speranta! Sunt privilegiata! Sunt un om care obtine multe lucruri foarte usor, fara sa face ceva pentru a merita tot ce i se intampla minunat! Ce fac eu... imi doresc! Nu spun cu voce tare, dar cineva, acolo sus stie. Nu imi da atunci cand vreau, ci atunci cand am mai mare nevoie! Ma ia prin surprindere si astfel bucuria mea este mult mai mare! Se spune ca nimanui nu i se da mai mult decat poate sa duca... asta e drept! Oare cine hotaraste cine merita si cine nu! Este cineva acolo sus cu un catastif in care consemneaza toate greselile pe care le comitem si in functie de asta stabileste cine merita mai mult? Exista dreptate pe lumea asta? De multe ori cred ca nu! Le poti avea pe toate? Depinde ce inseamna tot pentru tine! Depinde la ce se rezuma lumea ta si la ce aspiratii ai. Cu cat esti mai limitat cu atat esti si mai simplu de multumit si, implicit, esti mai fericit? Nu intotdeauna! Este un dar sa stii sa faci "o sarbatoare din orice". Iti trebuie o curatenie sufleteasca pentru asta! Sunt uimita sa vad cum unii oameni pot fi fericiti fara sa aiba prea mult! Cad pe ganduri de fiecare data cand vad cum cineva in jurul meu se bucura din lucruri marunte! Rar mi se intampla... dar, jur, ca nimic nu este mai minunat! Cand te-ai bucurat ultima data, ca un copil, intr-o dimineata in care ai deschis fereastra si ai vazut ca soarele straluceste? De cand nu ti s-a mai umplut sufletul de bucurie cand ai vazut un zambet pe fata unui om drag? In asta costa frumusetea vietii? In lucrurile mici? Cand voi invata si eu sa ma bucur de ele? Cand voi invata ca nu este sfarsitul lumii daca ceva nu a iesit asa cum am vrut eu? Se spune ca orice sut in fund este un pas inainte... asa o fi! Ce m-a invatat pe mine viata: sa incasez loviturile cu fruntea sus si sa ma gandesc ca "cineva acolo sus ma iubeste". Daca nu a fost sa fie, sigur s-a intamplat asa pentru ca mi se pregateste ceva mai bun! Cheia succesului sta in gandirea optimista. asa ca fruntea sus, zambeste ca ...cine stie? Maine poate fi mai rau :)

Niciun comentariu: