sâmbătă, 1 martie 2008

este oficial primavara


de azi este oficial primavara! Da!?! Si ce-i cu asta? De ce e oficial primavara? Pentru ca este 1 martie? Ei bine nu este! Primvara va fi cand voi simti eu asta. Asa se intampla in fiecare an... la un moment dat am o revelatie si imi dau seama ca a trecut iarna. Pentru asta nu exista o data fixa dar... este o regula: Intr-o dimineata am o revelatie si realizez ca totul este deja verde, ca este cald si ca toate s-au trezit la viata! Atunci ma bucur ca un copil. Pana atunci insa nu am ochi pentru nimic. In conditiile astea 1 martie nu este nimic! Poate doar o noua zi de munca ... o zi de sambata ca oricare alta! O zi in care am deja programate doua stiri politice... si care cu siguranta va veni cu noi surprize. In fine pentru cine simte ca a venit primavara si pentru cine se bucura pentru asta: "La cat mai multe primaveri!". La multi ani mami!

Niciun comentariu: