duminică, 9 martie 2008

privesc in urma...


la fiecare moment aniversar, la fiecare sarbatoare mare, la fiecare inceput de an sau de anotimp ma gandesc automat la ce faceam anul trecut pe vremea aia. Fac un bilant al lucrurilor pe care le-am realizat de atunci si ma gandesc ce am realizat din ce imi doream in urma cu un an. Ei bine! Ce faceam la inceputul primaverii trecute? Lucram de la un ziar mare, castigam ok, in acceptiunea mea de atunci, aveam o relatie, o familie fericita, mai aveam un an si ceva pana sa termin facultatea.. Eram mai tanara cu un an si inca mai credeam in oameni, inca speram ca mai pot schimba ceva in lumea asta. Cat de tare m-am schimbat intr-un an!?! habar nu am ce m-a schimbat? Cert este ca de multe ori nu ma mai recunosc... Ce am in plus fata de anul trecut? Mult mai mult decat indrazneam macar sa sper! Am obtinut succese dupa succese, si asta ma face mandra de mine. Un singur lucru imi mai lipseste acum... dar daca ma iar dupa cel de-al saptelea simt al Oanei, este aproape. Eu nu imi fac planuri pentru ca imi e frica sa nu fiu dezamagita daca nu le implinesc... dar ma gandesc serios sa incep sa imi fac. Poate ca in felul asta voi fi mai stimulata. Cine stie ce voi face la inceputu primaverii viitoare? Nimeni! tocmai in asta consta frumosetea vietii... in neprevazut! Tu crezi in destin? Crezi ca cineva acolo sus decide ceea ce ti se va intampla, sau crezi ca destinul ti-l faci cu mana ta. Eu cred ca sunt cateva chestii in viata pe care nu le poti schimba orice ai face, care oricum ti se intampla si ca in rest ti-l faci cu mana ta... Cred cu tarie si ca nimic in viata nu se intampla fara un rost si ca sunt decizii care iti pot schimba radical viata...

Niciun comentariu: