miercuri, 5 martie 2008

good morning sunshine

5.45, 6.55, 7.05 - astea au fost orele la care m-am trezit saptamana asta... ei bine mi-a ajuns... nu mai pot! Nu mai suport! Aduc in discutie iar un subiect cu care am mai umplut spatiul pe blog si alta data. Imi pica ochii in gura si pana la ora 12.00- 13.00 nu imi revin orice as face. Am o lipsa acuta de chef. Dupa cum vezi imi pun ceasul sa sune la ore foarte ciudate, pentru ca imi iau o marja de timp in care sa imi fac curaj sa ma ridic din pat! Bai este groaznic de greu... nimic nu se compara cu trezitul de dimineata, Prefer sa muncesc pana tariuz (nu ca nu as face-o oricum) decat sa aud alarma aia nesuferita cum imi strica diminetile. Cica cine se scoala de dimineata, departe ajunge!?! Cine spune asta? Mult mai adevarate sunt reciprocele alea din spoturile tampite de la radio gen: Cine se scoala de dimineata doarme mai putin sau casca toata ziua. Sa privim si partea buna a lucrurilor, incepe o noua zi mereu surprinzatore... asa ca good morning sunshine. Buna dimi si voua.... sa aveti o zi plina ;)

Niciun comentariu: