sâmbătă, 15 martie 2008

draga anonimule!!!

Chiar daca am inceput cu "draga", asta nu este o scrisoare de amor. Asta este un domeniu privat si de aceea aici eu fac regulile. In cazul asta draga domnule/doamna, care imi trimiti comentarii rautacioase, fara ca macar sa ai curajul sa te semnezi, sa nu te miri ca iti resping "punctele de vedere". Nu vad de ce as accepta un comentariu rautacios in conditiile in care nici macar nu este semnat... Cine este cel fara caracter in cazul nostru, cel "zero"? Eu ca imi semnez toate postarile sau tu ca arunci cu noroi si nici nu ai curaj sa spui cine esti? Ma critici ca imi permit sa dau sfaturi in conditiile in care am un tricou cu "mult argintiu", "luat din bazar"! Hahaha!!! Ce sa zic! Probabil nu ai in dulap nici macar un articol vestimentar de calitate, daca nu esti in stare sa deosebesti un tricou al unui brad celebru de unul luat din bazar. Cat de simplu este sa vorbesti din spatele anonimatului!!! Draga/dragul meu de "rautacisme" din astea m-am saturat pana peste cap... si apropo! Eu nu dau sfaturi! Imi expun doar punctele de vedere, fac recomandari pe care le poti ignora extrem simplu. Nu iti place ce gasesti aici, nu mai intri... Simplu, nu? Este o tara libera si poti decide singur/a, ma gandesc ca esti major/a si vaccinat/a, ce pagini accesezi. Imi e greu sa cred ca te-a obligat cineva sa stai in fata unui monitor si sa citesti ce scriu eu aici. Cat despre greseli, se mai strecoara prin texte dintr-un motiv foarte simplu, eu nu recitesc ce scriu! Cel mai des, sa scriu un text pentru blog nu imi ia mai mult de cinci minute... asa ca greselile sunt iminente. Deja ti-am acordat un spatiu mult mai amplu asa ca PA!!!... si inca ceva... data viitoare daca nu te semnezi nu te obosi sa mai lasi comentarii veninoase, ca nu apar ;) O seara placuta si tie!

Niciun comentariu: