luni, 10 martie 2008

tae bo

Am facut-o si pe asta!! Eu aia care nu imi dau fundul jos din masina, care nu a mai mers pe jos mai mult de cateva sute de metri, de mult.... (de cand cu zapada aia mare, de nu am putut sa scot masina din parcare vreo saptamana), am facut tae bo. Am reusit ceea ce imi doream: sa ma extenuez. Am ajuns la performanta de a simti o durere in tot corpul... Stiu ca suna aiurea, dar mi-a placut maxim. Bai este o senzatie foarte tare... toti muschii sunt incordati, iti tremura tot corpul... dar te simti atat de bine! E o senzatie pe care nu o poti descrie dar pe care merita sa o traiesti. Desi nu as fi crezut pana anul trecut, cand am descoperit aerobicul, imi place sa fac sport! Eu care in toti anii de liceu m-am dat peste cap sa fac rost de scutiri al sport... am ajuns sa spun asta. Facand sport adrenalina ajunge undeva sus, iar cand ies de la sala am impresia ca toata lumea este a mea desi sunt obosita moarta... In plus, mai am un motiv foarte bun sa ma muncesc putin: vine vara! Pantaloni scurti, fuste, plaja... Mmmmm!!! ce bine suna! Revenind la tae bo... Este ceva diferit de tot ce am facut noi pana acum! Am ajuns la un stadiul la aerobic, sunt capabila sa tin un ritm, am invatat cea mai mare parte din exercitii si nu am nevoie de pauze prea multe... Dar cand vine vorba de tae bo..... Bai e altceva! Mult mai complex, mult mai greu! Este ceva nou... iar mie imi place noul! Deci ma declar fan... Acum ce pot sa imi mai doresc? Sa depasesc stadiul de novice si la tae bo! Si sa fiu in stare sa ma tin dreapta pe picioare dupa ce fac jumatate de ora!!! Tae bo este un sport care se bazeaza pe miscari complexe si pe miscari bruste. Majoritatea exercitiilor simuleaza lovituri... daca ar fi cineva in fata mea l-am umple de sange :))). Este si un mod foarte eficient de a te descarca de energiile negative!

Niciun comentariu: