duminică, 9 martie 2008

Un 8 martie in stilul meu





























De opt martie, pentru cateva ore, am avut impresia ca traiesc intr-o lume a femeilor. Nu stiu unde se ascunsesera barbatii, dar, prin baruri, prin magazine, prin cluburi erau numai tipe. Pe ici, pe colo catre un speriat, pe langa casele de marcat, cu cate o mutra de caine prigonit... asteptand sa plateasca ce cumpara "iubita". Pentru mine, desi nu inseamna mare lucru, 8 martie din acest an, a fost o zi foarte speciala, pe care am petrecut-o intr-un mod foarte placut. O zi in care am avut in jur numai oameni dragi, in compania carora m-am simtit minunat. Daca am inceput ziua strangand-o in brate pe cea mai buna si mai frumoasa mamica din lume, pe care o iubesc mai mult decat orice pe lumea asta, seara am incheiat-o intr-un mod mai putin poetic... intr-un club alaturi de prietenele mele iubite. Doamne, deci lumea asta este plina de femei nebune!! Ce te poate determina pe tine, o tipa cu capul pe umeri, sa tragi de un barbat epilat si dat cu ulei, care se dezbraca pentru bani, de dragul show-ului in urletele unei gramezi de femei isterizate... OMG!!! priveam si nu imi venea sa cred cate femei disperate ma inconjurau. In conditiile asta nu puteam decat sa ma amuz, copios... Noroc ca momentul a fost scurt, ca altfel as fi dat-o din haz, in dezgust... Asta a fost sfarsitul unei perioada pline de flori... Doamne cate flori am primit... De ce imi dau oamenii flori? De ce fac asta!!! Cand primesc astfel de cadouri mi se citeste pe fata "incantarea", si atat de fericita sunt incat, de obicei, uit florile pe unde le-am primit!!! Foarte urat din partea mea!!! Groaznic!!! De maine, viata reintra in monoton. Barbatii vor uita cat de "speciale" sunt femeile din viata lor. Vor uita sa le aduca flori si cadouri, pana anul viitor de opt martie, sa le aminteasca cat de frumoase sunt si sa le multumeasca ca exista si ca le fac viata mai frumoasa... Ajunge de cata bunavointa au dat dovada ca le-au lasat singure in club "sa isi faca de cap" in preajma unor barbati dezbracati. Ne intoarcem la nebunia cotidiana... la problemele noastre!!! Acum nu ne mai ramane de facut decat sa asteptam vara...

Niciun comentariu: