duminică, 9 martie 2008

tipic pentru barbati


Zece scuze anti-ziua femeii!!!


10. Draga, stii, nu ti-am spus pana acum, dar sunt membru al unei secte budiste care nu crede in bunurile si recompensele materiale!

9. Am fost rapit de filiera romaneasca a Al Qaeda si dus la sediul lor, unde mi s-a spalat creierul si mi s-a spus ca femeia nu este om, deci nu are sens sa cumpar cadouri. Mai mult, as vrea ca de azi sa porti burkha!

8. M-am intalnit cu mama ta, care m-a asigurat ca nu sunt bun de nimic si ca orice as face nu voi reusi sa te multumesc. Asa ca hai sa mergem undeva dragut impreuna! (undeva dragut fiind un meci al Stelei: aer liber, iarba verde, cer senin – ingredientele unei intalniri romantice perfecte!)

7. Din cauza summit-ului mondial pe teme de securitate, am fost oprit de jandarmi si mi s-au confiscat cadourile, pe post de colete suspecte.

6. Am fost prins de politie fara acte la mine si, cum stii ca nu ma imbrac prea respectabil, am fost confundat cu un infractor notoriu si tinut in arest pana acum 20 de minute.

5. Mi-am dat seama ca haosul pandeste lumea si ca oricata ordine as crea eu dandu-ti tie un cadou, el va deveni tot haos. Mi-am petrecut intreaga saptamana trecuta punand asta in termeni matematici.

4. M-am intalnit cu Joe Black si nu imi mai amintesc ce vroiam sa fac inainte de intalnire. Parca era ceva cu niste cadouri...

3. Am fost sechestrat si batut de un grup de feministe soft.

2. Am ajuns la concluzia ca luna martie promoveaza inegalitatile intre sexe, iar eu sunt feminist, asa ca iti dau voie sa iti iei singura cadou.

1. Sunt anarhist si m-am gandit ca, daca regulile tot nu au sens, n-am de ce sa le respect. Asa ca, draga mea, daca vrei un partener care crede in cadouri, intalneste-te cu un conservator!Tu ce scuza beton ai scoate la inaintare ca sa-ti protejezi soldul cardului (si spinarea) in luna martie?

Niciun comentariu: