miercuri, 5 martie 2008

ACUM... IN MOMENTUL ASTA!!!!

stii ce ma enerveaza cel mai tare? Sa astept, frate! Nu am rabdare... eu vreau acum, repede. Nu maine! Nu peste o ora! Nu peste o luna! Atunci poate nici nu mai vreau! Nu ma poti chinui mai rau decat sa ma pui sa astept... sa ma tii in incertitudine. Sa nu stiu ceva clar! OMG... ma enerveaza foarte tare si oamenii inceti. Care lasa sa treaca viata pe langa ei, asteptand ceva... Ce? Ziua de maine! Sa le pice ceva in freza! Nu iti da nimeni nimic gratis! Poate primesti cateodata mai mult decat meriti dar... niciodata nu primesti ceva fara sa depui vreun efort. Unii sunt mai norocosi, altii trebuie sa munceasca din greu pentru orice nimic... asta e viata! Cert este ca daca vrei se poate! Oamenii nu realizeaza ca puterea este in mana lor si ca perseverenta este cheia succesului. Sunt constineta de asta, dar din pacate nu aplic si in practica teoria asta :(. foarte rar lupt pentru ceva pana in panzele albe... si prefer sa imi induc ideea ca daca e sa fie, este si gata si daca nu este... inseamna ca exista un motiv bun pentru asta. Renunt!!! Asta este marele meu defect! Renunt la lucruri pentru care am muncit din greu, renunt la persoane la care tin, renunt la obiceiuri care imi faceau placere, renunt ... pentru ca urasc sa insist, urasc sa cer favoruri, urasc sa intru pe geam dupa ce am fost data afara pe usa. Daca mi-ai facut ceva rau... s-a terminat! Pentru mine nu mai existi. Nu te urasc, dar te ignor! Nu ma mai intereseaza ce faci... poti sa mori ca nu imi va pasa! Daca azi te iubesc... sa nu te miri daca maine nu te voi mai saluta pentru ca voi considera ca nu te-am cunoscut niciodata. In felul asta evit sa imi complic viata si ma menajez... Pot sa trec peste multe, dar nu uit...

Niciun comentariu: