joi, 7 februarie 2008

I feel good! :)


noaptea trecuta am dormit vreo... trei ore dar acum ma simt minunat? De ce? Pentru ca la orizont mi se intrevad doua zile libere... Mama cum suna! Un week-end numai pentru mine! Doua zile in care ma voi putea trezi in liniste, nu in sunetul alarmei de la telefon si in care voi avea timp sa merg la shopping (ce chef am) sau la suc fara sa fiu presata de timp. De cand nu am mai avut de mult timp liber doar pentru mine.... nici nu mai tin minte! Stiu ca suna aiurea pentru voi ceilalti pamanteni :)), dar pentru mine este mai mult decat mi-as putea dori. Si cand te gandesti cat de repede vor trece zilele astea ... mmmm, dar mai bine sa nu vorbim despre asta. E prea minunat momentul ca sa nu profit de el la maximum. In sfarsit am scapat si de sesiune, deci nimic nu mai poate sta in calea fericirii mele :), doar vreun telefon la ore tarzii din noapte (cine stie, cunoaste :p). Important este ca acum, in lumea mea, pasarelele canta, fluturasii zboara, floricelele au inflorit.... Sa vedem cum va fi luni dimineata: voi vedea numai lebede cu gatul frant :)).

Niciun comentariu: