duminică, 24 februarie 2008

revelatia Two







de ce revelatia Two!?! Simplu! Pentru ca am fost acolo, am vazut si mi-a placut... Este un suflu nou pentru viata de noapte a Constantei, un club in care dj ala chiar stie ce tre sa faca la pupitru si unde nu ai impresia ca asculti un post de radio cu muzica foarte proasta *vezi Crush*. Este un club care arata ok, cu lume buna. Mai putine fite ca un Crush... dar aceeasi oameni care nu fac altceva decat sa analizeze ce face tipul/tipa ala/aia bun/a de la masa vecina... Ce mai, am fost sambata si a fost ok... pana la un moment dat in care pe scena a aparut un individ imbrabat cu cinshpe randuri de haine (camasa, peste vesta, peste geaca... ma rog, invers), asta in conditiile in care in club erau 50 de grade... care ne-a poluat fonic timp de vreo 30 de min. Vorbesc de individul (vocalul) de la Fly Project... nu stiu cum il cheama si sincer... nici nu ma intereseaza! Cert e ca individul si-a inceput prestatia cu: "Buna dimineata... Brasov!" (moaca siderata). Ce vrei, o fi dormit si el pe drum si nu stia unde a aterizat... si mai grav este ca a continuat in aceeasi nota. Simteam ca imi sangereaza urechile la auzul versurilor de genul: "I like your sexy on my car" si ... belive me... asta este cea mai fericita combinatie (sunt unele vresuri mult mai ingrozitoare, dar nu mi le amintesc acum... oricum cine stie, cunoaste despre ce zic eu aici). Revenind la individul care era ... bun doar pana sa deschida gura :))), nu am avut cum sa nu remarc ca presta un singur stil de dans: acela al soferului de TIR :)))... nu ma intrebati pe mine cum e ala ci pe Ram (http://www.ramonne.blogspot.com/) ... ca e inventia ei brevetata :). Ce sa va mai zic de Two. A! Clubul camasilor albe... de la Crush, s-a transformat aici in clubul camasilor negre (cate cinci, sase indivizi cu camasi negre pe 5 metri patrati... OMG!!!).. in rest toate bune si frumoase... eu am avut o super dispozitie, desi eram distrusa de somn (dupa o noapte nedormita, o zi plina si un drum luuung)... a fost chiar ok... mai nashpa a fost a doua zi (adica azi, duminica, ca a trebuit sa ma obisnuiesc sa traiesc cu o durere teribila de cap, si partea cea mai proasta e ca a trebuit sa si muncesc cu ea... si chiar am muncit!!! Cum s-a incheiat seara in Two? Brusc :))). cand am iesit am vazut langa garderoba o chestie mare si foarte stralucitoare (teribil de stralucitoare) - a se citi Viorica si taraful ei de la Clejani- ce dracu cauta astia intr-un club, nu am sa pot sa inteleg vreodata... si nu pot decat sa banuiesc ca cei care au ramas in Two dupa ora 3 au avut parte de o prestatie si din partea.. acelora! Nu stiu cum a fost... dar nici nu pot sa spun ca am vreo curiozitate :D

Niciun comentariu: