joi, 21 februarie 2008

de ale mele :D

cine nu cunoaste sentimentul ala cretin de teama... prost spus teama, sentimentul ala care te cuprinde dupa starea de euforie, cand realizezi ca ceea ce te-a facut acum sa te bucuri nu este decat un biet nimic in comparatie cu lucrurile care iti lipsesc! Imi amintes ca, mai de mult, am primit un mail, unul dintr-acela la care oamenii ii dau fwd si... iar fwd, si iti umple casuta de mail, si pe care trece cel putin o luna pana iti faci timp sa le citesti, asta daca nu il stergi intre timp pentru ca te incurca intrucat face nota discordanta cu celelalte cateva zeci de mail-uri importante, care inseamna bani. Cu aceasta ocazi fac un apel catre toti care imi trimit mail-uri cu pps-uri, cu bancuri sau cu poze... sa nu mai... :D. Apreciez dar am deja 200 si ceva necitite, depozitate intr-un folder separat pe care nici daca mi-as lua concediu trei saptamani si m-as refugia pe o insula pustie nu as avea nervi suficient de tari sa le citesc. In sfarsit, sa revenim la mail-ul cu pricina, imi amintesc ca in ala mi se spunea cat de fericita ar trebui sa fiu daca am o casa, o masina, daca am ce pune pe masa, daca ... am vorbit macar odata la telefon sau daca stiu sa citesc, pentru mai mult de jumatate din populatia planetei nu se poate bucura de toate astea! Dap... Eu ce pot sa spun ca oamenii aia habar nu au ce fericiti sunt ca nu au in buzunar, in geanta sau pe unde naiba se mai tin, de la doua telefoane in sus. Ei nu stiu ce inseamna sa iti sune unul dintre cele doua telefoane in miezul noptii, sau dimineata cu noaptea in cap si la celalalt capat al firului sa fie o voce care sa te intrebe: "Dormi???" Ce ... as putea sa fac altceva, la 2 sau la 7 dimineata!!! Habar nu au ce fericiti sunt ca nu au masina, care sa aiba nevoie de revizii, dupa care sa stai prin service-uri si care sa se strice cat iti e lumea mai draga, asta daca nu se gaseste un binevoitor care sa iti sparga radiatorul in ajunul Craciunului cu surubelnita in parcare! Acum glumesc... logic!!! E clar ca nu as putea trai altfel... cel mai bine stiu asta cei care au fost cu mine la munte, intr-un loc fara semnal la telefon si fara internet... am rezistat eu doua zile, dar dupa aceea s-a terminat: imi doream cu disperare tehnologia!!!! Sincer nu stiu ce m-as fi facut daca m-as fi nascut in alt secol... probabil ca as fi fost fericita in ignoranta mea... si nu mi-as mai fi facut atat de multe probleme

Niciun comentariu: