vineri, 15 februarie 2008

a trecut!!!

am o stare de oboseala acutizata!!! Imi e somn bai, nu imi mai revin si... sunt din nou la munca. Chiar daca azi am dormit pana la zece, tinand cont ca am adormit la 4 dimineata, nici nu am simtit orele astea de somn. Ieri am avut o zi, asa cum nu mai avusesem de mult. Am lucrat de la 8 dimineata pana la ora 00.20, atunci am terminat de montat ultima stire. Desi sunt peste 18 ore de munca, nu stiu cand au trecut! Nu am avut niciun moment in care sa ma gandesc la mine, sa imi dau seama daca imi este bine sau nu! Importanat este ca am trecut cu bine peste ziua aia... dar acum ma resimt! Singurul lucru care ma mai tine in viata acum este ... ziua aia libera care se intrevede! Pana atunci insa va trebui sa invat sa traiesc cu durerea asta groaznica de cap care nu trece cu nimic, poate doar cu un somn de multeeeeeeeee ore!!! Aseara, ce sa zic nu a fost asa de rau cum ma gandeam eu, lucru care m-a determinat sa ma intorc la petrecre dupa ce am facut stirea.... oricum! Ce ziceam de dj din Crush? Uitati, mergeti in Oxford sa vedeti "profesionalism"... tinand totusi cont ca era vorba de o petrecre privata sa spunem ca mai pot trece cu privirea anumite scapari. Oricum m-am amuzat copios, am ras de m-am durut muschii fetei iar acum trag ponoasele... sper sa imi revin pana sambata seara cand o voi lua de la capat. Acum iar imi fac promisiunea: ma duc direct acasa dupa munca, ma duc sa ma odihnesc!!!! Da sigur....

Niciun comentariu: