miercuri, 6 februarie 2008

o zi plinaaaaa

stii starea aia de oboseala acutizata in care nu te mai intereseaza nimic, nu te deranjeaza nimic si nu iti mai doresti nimic? asta simt eu acum. Ultimele zile m-au extenuat... mi-au consumat toata energia! Nu mai suport frate facultatea asta, cu sesiunea ei cu tot. Asta imi lipseste mie? Nu era suficient ca lucrez si 12 ore pe zi si ca am ajuns sa scriu si noaptea? Nuuuu! Imi mai trebuia o bataie de cap in plus. Astazi ma gandeam... pentru ce naiba muncesc atat? pentru ce imi umplu si ultim ora care mi-ar putea ramane doar pentru mine? Simplu! Pentru ca nu pot trai altfel? Nu e vorba de bani, asa cum am auzit o mie de comentarii! Crezi ca ma incalzeste cu ceva asta? Oricum banii aia se duc la fel de repede cum vin si cu cat am mai multi cu atat cheltui mai mult pe toate nimicurile! In realitate asta este ritmul de viata pe care mi l-am dorit mereu si, acum, daca cineva mi-ar mai oferi inca un job, caruia sa ii fac fata in singura mea zi libera din saptamana sau dupa programul meu teribil, nu as spune nu! Dovada sta faptul ca eu la ora asta stau si scriu pe blog dupa ce azi am scris un reportaj de 8.000 de semne, am facut trei stiri pentru tv, am ajuns la Navodari si pana la Stejarul de Tulcea, un sat care habar nu aveam ca exista si, prinre picaturi, am scris si un editorial de moda! Cum am reusit? Uite ca daca vrei se poate... si sa iti mai spun ca in orele astea putine pe care le are o zi am reusit sa merg si la shopping si sa mananc in oras! Ei bine, asta inseamna o zi obisnuita din viata mea. O viata pe care mi-am cladit-o asa cum am vrut. Asa vreau sa traiesc si daca ma intrebi iti spun ca nu regret nimic din ce am facut pana acum si ca imi doresc ca ce am realizat sa nu fie decat o mica parte din ce pot face ... Daca nu ti s-a intamplat niciodata sa fii atat de ocupat incat sa uiti sa mananci pana la ora 19.00 sigur nu ma vei intelege. Daca nu fac toate astea acum, cand le voi face? Niciodata!

Niciun comentariu: