miercuri, 27 februarie 2008

fruntea sus, ca maine poate fi mai rau

cum sa imi luminezi dimineata? Simplu! Spunandu-mi ceva frumos! Am aflat si eu cat poate cantari un compliment spus atunci cand trebuie! Am invatat ca trebuie sa si oferi, fara sa astepti nimic in schimb si ca nu poti trai crezand ca ti se cuvine totul. Atunci cand am impresia ca am cea mai teribila zi, cu siguranta se va intampla ceva care sa ma faca sa zambesc. Atunci cand ma astept mai putin, viata imi rezerva o surpriza. Sunt zile in care toate imi merg din plin, si fara sa misc un deget se rezolva toate problemele. Darrrrrrrr..... sunt si zile in care as putea sa jur ca cineva, acolo sus isi bate joc de mine. Se spune ca nu ti se da mai mult decat poti duce... adevarat! Nu ti se da atunci cand ceri... ci atunci cand ai nevoie si cand te astepti mai putin. Cica speranta moara ultima. Dar ce te faci cand moare si ea? Inveti sa crezi in altceva! Nu a inceput lumea cu nimeni si nici nu se va termina in felul asta! Daca s-a treminat inseamna ca nu a fost sa fie, incearca sa privesti partea buna a lucrurilor. Asa ca: punct si de la capat! Stii ce imi spun eu atunci cand primesc o lovitura graoznica: respira adanc, fruntea sus ca maine poate fi mai rau :D

Niciun comentariu: