luni, 25 februarie 2008

sunt mandra de tine!

Simona, sunt madra de tine! Nu mi-am mai spus de mult asta, dar astazi chiar am motive. Eram la momentul bilantului si am realizat ca a fost o zi plina de realizari. Nu am nevoie sa imi spuna nimeni: Bravo! Nu ma intereseaza aprecierea celor din jur... Ma simt multumita si asta este tot ce conteaza. In seara asta experimentez un sentiment foarte ciudat! Astazi m-am intrecut pe mine, si asta nu poate decat sa ma bucure. Toate eforturile mele incep sa se concretizeze si, in sfarsit, pot spune ca am facut o treaba cu adevarat buna. Admit ca am avut si noroc, dar asta nu ar fi fost suficient! Bravo, Sim!!! In momentele astea uit tot. Uit orele interminabile de munca, uit stresul... Cand vad pe tv o stire bine facut, nu mai conteaza nimic. Nu mai conteaza efotul pe care l-am despus pana atunci si cu atat mai putin timpul! Este munca mea pe care o poate vedea toata lumea! Nu exista un sentiment mai minunat! Pe cuvant....

Niciun comentariu: