sâmbătă, 16 februarie 2008

summer....

bai m-am gandit: cat de dor imi este de vara!!! cat de dor imi e de cafe del mar!!! maxim... mama, cat imi lipsesc serile alea chill! serile alea in care plecam de acasa in pantaloni scurti si in papuci si in care stateam la cafe del mar pana la 2-3 dimineata fara sa imi pese ca a doua zi mergeam la munca! De cate ori mi-am propus sa vad rasaritul plaja. Bineinteles ca niciodata nu am reusit! Doamne ce vremuri! Imi e dor sa inot noaptea in mare... si apoi sa merg la o portie de clatite la balansoare! imi e dor sa pierd o zi intreaga pe plaja... de pielea aia bronzata! Imi e dor de zilele alea lungi... cand ma uit acum pe geam ce vad: oameni zgribuliti, noroi si nori gri!!! Groaznic! Imi e dor de stirile mele de senzatie de pe turism! ce dor imi e de drumurile pe care le faceam pana la vama veche numai pentru ca sa mancam papanasi uriasi! Imi e dor de ploile alea torentiale de vara... ploaie, noapte... condus.... mmmmmmmm!!! doamne cum imi lipsesc plimbarile prin mamaia... serile de la tan tan, toti prietenii care vin vara la mare! imi lipsesc cluburile alea in aer liber, fitzele din office :D. imi lipseste muntele vara... imi e dor de Sinaia, dar si mai dor imi e de serile alea in care stateam pe plaja... pe sezlong, ascultam muzica ... vara nu ma simteam niciodata obosita chiar daca dormeam 2-3 ore pe noapte! Veneam din club la ora 4 dimineata, dormeam pana la 9 si apoi mergeam pe plaja si seara o luam de la capat chiar daca a doua zi munceam... cat de minunat! Dar stii ce e trist... cand imi dau seama cat de repede trece... la fel ca toate lucrurile minunate din viata asta --- se duc imediat!!!

Niciun comentariu: