luni, 18 februarie 2008

te vad! sunt in spatele tau... :)))

de fiecare data cand incep sa visez, cand incep sa cred, din nou, in oameni primesc cate o lovitura zdravana care ma aduce cu picioarele pe pamant. Simono, tu nu te inveti niciodata minte! Deja ma amuza teribil toate lucrurile astea care mi se intampla si care se succed cu repeziciune. Nici nu apuc sa realizez ce mi s-a intamplat pentru ca apare un alt lucru care ma uimeste. SMS-uri de genul "suna-ma!", replici la telefon de genul: "Ce faci? De fapt, stiu pentru ca te vad, sunt in spatele tau!", sau remarci pe care nu credeam ca le voi auzi vreodata... care sunt rupte din context si total lipsit de sens, nu ma fac decat sa zambesc! Mai poate ceva sa ma uimeasca? Cu siguranta!!!! Pana acum o luna, de fiecare data cand mi se intampla ceva pe care in acel moment il consideram groaznic, spuneam: "nu ma mai poate surprinde nimic!" Ei bine, clar, poateeeeeeeeee! Sunt inca o multime de lucruri care ma pot surprinde! Si ce imi pot dori mai tare, decat sa ma surprinda in continuare... Am realizat, abia acum, ca toate lucrurile astea mici nimicuri imi fac viata frumoasa. Am reusit sa ma detasez, in sfarsit, de lucrurile care nu merita atentie, si sa le tratez ca atare. Fazele astea nu mai sunt bune decat sa le povestesc prietenilor si sa ne amuzam pe seama lor... atat!

Niciun comentariu: