sâmbătă, 9 februarie 2008

berlin night











O seara nice... asa pot descrie intr-un singur cuvant noaptea de vineri, o seara de clubbing fara prea multe fitze dar in care m-am distrat foarte bine. Companie mai mult decat nimerita, muzica ok, un club nou care arata foarte bine (nu am putut sa imi dezlipesc toata seara ochii de la proiectiile ui mircea)... intr-un cuvant toate ingredinetele pentru o noapte reusita. La toate astea s-au adaugat cocktailurile lui Mircea... cele fara nume inca, dar bune in draci facute cu dedicatie. O noapte scurta dar de care am profitat din plin. Cat despre doamna (Ram) si doamna (Silvi)... waw... au fost de mare angajament. Imbracate lejer ... asa cum se intampla foarte rar sa mergem in club, am avut parte de o noapte altfel ... neasteptat de dragutza. Dupa asta urmeaza bineinteles seara de sambata .... seara Crush care se anunta ceva de vis... ramane de vazut ce iese ;)
Pentru mai multe detatalii despre noaptea trecuta accesati cu incredere http://www.ramonna.blogspot.com/ si http://www.spowerpuff.blogspot.com/ (daca nu au postat inca doamnele... aveti putintica rabdare, se misca mai incat :D)

pentru mai multe poze da click aici:

Niciun comentariu: