sâmbătă, 2 februarie 2008

trezitul cu noaptea in cap

astazi hai sa vorbim despre un lucru al naibii de nesuferit. Nu am adus intamplator vorba despre asta... Azi este sambata iar eu am fost nevoita sa ma trezesc la .... 6.30. Da ai citit bine 6.30!?! Cum ii mai pot da eu vreo sansa acestei zile, care a inceput teribil de prost. Ce mai! Problema mea cea mai mare este ca urasc sa ma trezesc de dimineata. Si bineinteles ca nu scap de asta. Bai cand aud alarma de la telefon se termina fericirea mea. As da orice pentru inca cateva minute de somn. Prefer sa muncesc pana tarziu in noapte numai sa fiu lasata sa dorm macar pana la 10.30. Nici nu cer prea mult, nu? Cele mai groaznice dimineti sunt alea in care ma trezesc de la 8 pentru ca am examen. In alea sincer mi-as dori sa ma omoare cineva. Modul in care ma trezesc se reflecta in comportamnetul meu in primele ore ale diminetii, asta ca sa nu spun toata ziua. Dar cum e sa vii duminica la 9 la munca dupa ce sambata noaptea ai fost in club? Vis uratttttttt!!!! Pe langa faptul ca trebuie sa muncesti duminica, ziua in care toti stau acasa cu picioarele pe sus, mai trebuie sa te trezesti si cu noaptea in cap. Eu am mai zis, nu exista dreptate pe lumea asta. Clar!

Niciun comentariu: