sâmbătă, 2 februarie 2008

seara de sambata ....

seara de sambata este pentru mine cel mai asteptat moment al saptamanii. sambata seara reusesc sa ma deconectez de tot ce inseamna stres, probleme, job si alte nimicuri si ma gandesc numai la mine. Sambata seara reusesc sa imi incarc bateriile pentru o saptamana intreaga. Astazi chiar ma gandeam ca nu imi mai amintesc de cand nu am mai avut o sambata seara in care sa stau in casa... Seara de sambata este sinonima cu agitatia si am observat ca daca muncesc mai mult in timpul saptamanii am si mai mult chef sa ies. Oricat de obosita as fi nu stau in casa... spre deosebire de altii... nu dam nume :)). Astazi este sambata si abia astept sa plec din redactia asta... care astazi m-a secatuit de energie (am facut 6 stiri apropo). Culmea este ca dupa o zi ca asta nu imi doresc sa dorm, nu imi doresc sa stau acasa cu picioarele pe sus si sa citesc (cum se intampla in alte zile din saptamana) ci imi doresc sa ies... si cel mai probabil asta voi si face. Un alt obicei prost, unul din alea multe pe care le am, este acela ca nu imi fac planuri. Nu stiu unde voi merge decat cu foarte putin timp inaite sa ies. Las totul in seama altora sau ma decid pe ultima suta de metri. Nici nu am prea multe variante in orasul asta. Acelasi Crush, acelasi Wish (care apropo a reusit sa ma dezamageasca in ultimul hal vinerea trecuta :( si nu cred ca mai calc prea curand pe acolo). In mod exceptional in seara asta stiu ce voi face.... de fapt nu stiu pentru ca am ceva mai multe optiuni... mai multe ca de obicei. Cert este ca voi incepe seara la un suc cu fostii colegi din liceu, unde voi ajunge direct de la munca si apoi mai vedem. Voi onora si invitatia lui Razvanel dar si yves larock suna interesant. ;)

Un comentariu:

Unknown spunea...

hai ca a fost ok, sim sim..cu toate ca nu ne-am rupt in figuri(pe care stii ca le avem, da?) in wish sau crush! Chill out night, in care ochii lui razvanel au devenit mai mici decat de obicei.Prietenii stiu de ce!:"D