vineri, 15 februarie 2008

ce imi propun si... ce fac!

cateodata ma urasc, imi vine sa iau o leuca si sa imi f..t una in dinti! bai sunt groaznica, cand am starea aceea, tre sa fac o tampenie. Daca nu ma duc sa imi sparg toti banii exact pe ce nu am nevoie, sun pe cine nu trebuie si iar o iau de la capat! Simono esti groaznica! Ma urasc si pentru ca nu sunt in stare sa duc la capat lucrurile pe care le incep, ma urasc si pentru ca iert prea usor ... trec mult prea repede cu vederea lucruri grave! Eu nu sunt in stare sa fac nici macar lucrurile simple pe care mi le propun! De exemplu, de nu mai stiu cate saptamani imi propun sa vin de la munca direct acasa, sa fac si eu o baie din aia de cateva ore in locul unui dus in graba, sa imi folosesc mastile alea in care am investit o avere si pe care incepe sa se puna praful pentru ca nu gasesc o jumatate de ora in care sa le folosesc... Si ce fac? Plec de la munca devreme... imi suna telefonul, uit ce mi-am propus si ajung acasa tot la ora 23.00... iar un dus in graba, iar un demachiant si o crema hidratanta... si gata, nu mai am timp de nimic! Imi e rusine ca am inceput o carte de mai bine de 2 luni si nu am ajuns nici macar la pagina cu numarul 100, asta in conditiile in care pe noptiera ma mai asteapta inca 5 carti pe care imi doresc sa le citesc! Din cauza asta regret cateodata ca nu am timp! Ca nu am timp pentru lucrurile astea mici care imi fac atat de multa placere! Pe de alta parte imi dau seama ca lucrurile astea nebunesti daca nu le fac acum, nu le voi mai face niciodata... sunt constineta ca nu voi avea vesnic inconstienta, energia si elanul asta de acum! Ca la un moment dat voi simti nevoia sa imi revolutionez viata. Sincer? Sper ca momentul ala sa vina cat mai tarziu :)

Niciun comentariu: