marți, 19 februarie 2008

penibil, penibil... dar funny (doar penru unii)

sunt regina neincoronata a fazelor penibile! bai nu a fost un eveniment major la care sa particip si la care sa nu o dau in bara cu ceva. Este inca proaspata in mintea prietenilor, carora le-am povestit, patania de la conferinta interreginala a Marii Negre din vara anului trecut cu lenjeria roz sau cea de la o alta conferinta la care participau o gramada de oficiali, cand mi-am varsat cafeaua in poala (poala mea si a vecinilor de la masa :))... ca am dat-o din nou in penibil, am cazut pe scari la ditamai conferinta premergatoarea summitului NATO. :D Numai tu puteai sa faci asta Simono... asta am auzit de o mie de ori... ei si ce. Numai eu puteam face asta, numai ca de data asta nu am starnit hohote de ras. Bai cum pot oamenii aia cu insigne si uniforma sa nu rada cand vad o "duduie" (ca sa ii citez pe unii :p) prapadinsu-se pe scari. Nici macar un zambet nimic... aceleasi mutre serioase si plictisite... un singur comentariu am auzit, si ala stins: ""Atentie la cizmulite, domnisoara!". OMG!!! Eu eram singura care m-am distrat de pe urma acestei patanii, dar ce m-am mai distrat ca si dupa ce am ajuns la redactie revedeam faza si radeam cu lacrimi. Eu si cu operatorul, care si acum ma face atenta atunci cand urc sau cobor scarile! Cica domnii participanti la conferinta, la care s-a stabilit viitorul securitatii energetice a planetei (lucruri mari dom'ne) rad doar la comanda... ce viata trista trebuie sa aiba pe bune! Si mai penibil a fost ca a trebuit sa revin si astazi la conferinta, pentru ca lucrarile au tinut doua zile :D. Unul dintre organizatori m-a intampinat cu un zambet si a avut grija sa imi spune ca m-a retinut. Sunt cea care a cazut pe scari, cum naiba sa nu ma retina... ce mai, pe unde merg ma fac remarcata :D

Niciun comentariu: