duminică, 24 februarie 2008

explicatii suplimentare

bai, sa ne intelegem! Blogul nu este un jurnal si cu atat mai putin agentie de presa! Postez aici doar ceea ce vreau, nu tot ce mi se intampla, si prezint lucruri si evenimente asa cum le-am vazut eu si nu am de ce sa dau explicatii. Pot deforma realitatea ... pentru ca tot ce postez aici are o doza foarte mare de subiectivism! Nu lua de bun tot ce scriu aici! Nu te astepta ca imi voi asterne aici toata viata si cu atat mai putin... toate gandurile! Este un blog, deci nu vad ce m-ar putea determina sa ma spovedesc aici. Multe dintre materiale sunt pamflete si trebuie tratate ca atare. daca evit sa dau numele unor personaje o fac din motive pur personale asa ca incetati sa va mai simtiti vizati, fara motiv. Nu folosesc blogul drept o arma pentru ca in cazul in care am sa iti spun ceva, sa fi sigur ca iti voi spune in fata, nu pe blog! Aici postez doar ceea ce vreau sa afle toate lumea, nu ceea ce vreau sa stie o singura persoana...cPentu cazul asta, din urma, exista telefonul sau e-mail-ul. M-am simtit datoare sa postez lamuririle astea pentru a evita, pe viitor, intrebarile tampite si explicatiile inutile! Inca ceva, imi rezerv dreptul de a nu publica comentariile care calomiaza sau pe care le consider "neinspirate"... in rest aici exista libertate de exprimare pentru toata lumea. ce sa mai zic! Sper ca dupa ce am spuns toate lucrurile astea vei continua sa accesez www.simonna.blogspot.com,

Niciun comentariu: