luni, 17 martie 2008

ce nu inteleg barbatii? - de aia am postat cu rosu!!!

Ca si cum nu ar fi suficient de plini de bani, cei de la Givenchy s-au gandit sa isi impaneze seria de creatii glorioase si cu o gama de cosmetice pentru barbati. Lasand ironiile la o parte, Givenchy a investit enorm in cercetare. Ideea de la care au plecat este aceea de a oferi clientelei masculine ingrijire specifica si orientata strict pe nevoile acestui segment de consumatori, totodata propunandu-si si telul extrem de ambitios de a demonta definitiv prejudecatile barbatilor legate de utilizarea produselor cosmetice de ingrijire a tenului. Ce poate fi asa de complicat sa amesteci trei polimeri, doua enzime si un liant? Pai, totul! O crema de fata pentru barbati nu trebuie sa aiba aceleasi proprietati ca o crema pentru femei: in loc sa elimine filmul de grasime de la suprafata pielii cum fac cremele de fata pe care le foloseste si prietena ta, crema pentru nevoile specifice ale tenului barbatilor trebuie sa pastreze constanta grosimea filmului lipidic si echilibrul hidric al tenului. Adica, mai exact, la nivel micro fata ta trebuie sa fie atat hidratata, cat si protejata de filmul lipidic in perfect echilibru.

Metrosexualitatea trebuia descoperita cu mult timp in urma. Totusi, mai bine mai tarziu decat niciodata. Marile firme care scot pe piata produse pentru ingrijirea pielii sau a parului au devenit constiente ca trebuie sa acorde o mare atentie si partii masculine.Cand vorbesc de ingrijirea ta nu ma refer doar la spuma de ras, deodorant si aftershave. E timpul sa-ti largesti orizonturile sa accepti in dulapul din baia ta si alte produse cum ar fi crema de plaja, strugurelul sau crema de fata.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Dincolo de aspectele pe car ele precizezi, despre care nu vreau sa imi dau cu parerea ca sincer... nu ma pricep... ai scapat din vedere unele aspecte... mai exact aspectul comercial! Prin extrapolare iti dau exemplu pasta de dinti... cata pasta de dinti se poate consuma... la un momendat vanzarile de pasta vor fi constante, cum o dai cum o intorci, omu' tot atata pasta de dinti o sa foloseasca... Deci... cum putem crezte vanzarile... inventam pasta de dinti pt barbati si cea pt femei... nevoi separate. Nu uita, pasta de dinti pt copii a aparut deja.... :)